Pepparkakeland









I år har vi gjort ett helt pepparkakeland, ett zoo efter Victors idé. Pojkarna (ja mest Victor är det som tycker det är kul, men Filip har förstås också varit med) har själv hittat på det mesta, jag har tillverkat och satt ihop, sen har de dekorerat och planerat hur det ska stå. Inte så avancerade byggen i år alltså utan mest mycket att bygga ihop. Men det var en rolig idé och det blev väldigt fint. Lite ömtåligt, mest staketen som välter lätt, så vi får se hur det ser ut sen när katterna varit själva hemma... tur jag passade på att fota direkt :-)


Kommentarer
Postat av: pauline

vad fint gjort :D

2009-12-21 @ 18:40:08
URL: http://paulinesjogrensdiary.blogg.se/
Postat av: Eva-camilla

Men shit! du e helt galen! alltså jag saknar ord..så j*vla fint gjort!! Om det funnits en tävling i att bygga pepparkaksgrejor hade jag anmält er direkt och jag lovar att ni hade vunnit!

Juliga kramar

2009-12-21 @ 23:04:34
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0