Victor och Filip svarar på frågor

Vad tycker du mest om att göra?
F: Spela på datorn
V: Spela fotboll och playstation

Vilken sport gillar du mest?
F: Brottning
V: Fotboll

Vad tycker du är bäst med skolan?
F: Att man får ha matte
V: Matte

Vad tycker du är sämst med skolan?
F: När man ska skriva
V: Tråkigt med bokstäver på svenskan

Vilken bok tycker du är bäst?
F: Harry Potter
V: Kasper för den kan jag läsa själv

Vad vill du bli när du blir stor?
F: Lärare
V: Jag vet inte, jag har funderat på bonde eller fotbollsspelare. Om jag blir bra på fotboll kan jag bli målvakt i Inter.

Vad är du bra på?
F: Läsa
V: Spela fotboll

Finns det något du skulle vilja kunna/lära dig? Vad?
F: Räkna gånger-tal.
V: Läsa bättre och snabbare. Blåsa bubblor med tuggummi.

Vad är du rädd för?
F: Det vill jag inte berätta i bloggen
V: Att jag ska dö eller att mamma eller pappa ska dö

Vilken mat tycker du mest om?
F: Tacos
V: Tacos

Vilken film tycker du mest om?
F: El Cid
V: Spiderman

Har du någon idol eller person du beundrar? Vem?
F: Ara Abrahamian
V: Zlatan

Kommentarer
Postat av: faster Eva

Vad roligt med en liten frågestund!

Vilka bra svar ni gav! Jag tycker också att tacos är supergott! Ses imorn! (idag?)

Kramar

2009-02-07 @ 23:13:53
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0