Små simpla ting

Låt mig se solens första strålar slinka genom min gardin
Skänk mig en bra dag, en morgon som är fin
Kom med ett hjärtslag, en stillhet och ett andrum jag ber

Och ge mig någon att älska, nån att bry mig om
nån jag kan göra lycklig, ja någon som finns där och väntar
när jag kommer hem och fallit ner

Jag vill ha människor runt omkring mig jag kan höra till
Och låt min hand alltid vara verksam, låt den aldrig vara still
Ge mig styrka, att lära av de misstag jag begår

Ge mig något att tro på, nåt att hoppas på
Hur otänkbart det än verkar, att nånsin kunna nå
Men låt mig mig ändå, nudda himmelen ibland

Jag vill alltid vara fri, så fri man nu kan va
Låt mig leva nu och glömma morgondan
Jag vill ha mod att riskera allt i min hand

Åh, det är små simpla ting som gör livet nånting värt

(PeterLeMarc "Små simpla ting")



Kommentarer
Postat av: Vicktoria

Ja han kan ; le Marc...



2009-03-11 @ 20:15:47
URL: http://vick2ria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0