Utmaning

Utmaning

Jag har antagit en utmaning från Eva

Utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i ditt inlägg. .
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.

Så här kommer några snabba fakta om mej:

1. Jag har varit med i en schack-klubb.

2. Jag älskar choklad, skulle klara mig utan allt godis utom just choklad.

3. Jag är en väldigt snäll person som gärna hjälper andra och sällan säger nej.

4. Det sista jag gör varje kväll (nästan) är att ta en promenad innan jag kryper ner i sängen. (Är nog en hundmänniska...utan hund hihi).

5. Jag älskar mitt jobb.

6. Jag har sett väldigt få filmer, tycker mycket bättre om att läsa böcker.

7. Jag har aldrig åkt flygplan.

Jag utmanar....tja alla som vill är välkomna att vara med!


Kommentarer
Postat av: Sussie

Hej!

Va kul att titta in här :)

Jag har antagit din utmaning.

Nu ska jag läsa vidare på din blogg...tvillingpojkar, ja då har du väl att göra ;)

Tjingeling :))

2009-03-04 @ 00:11:20
URL: http://bullmamman.bloggagratis.se
Postat av: Eva-camilla

Bra sanningar allihop! Speciellt 3:an! den kan jag skriva under på angående dig och dessutom joina klubben! haha

Kramar

2009-03-04 @ 21:41:30
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0