Alla utom tummen!


Filip 4 år

Filip svarar (juli 2005):

Vad heter du? Filip
Hur många år är du? Fyra...alla utom tummen!
Vilken är din bästa mat? Makaroner & köttbullar.
Vilken är din bästa film? Buzz Lightyear och Tarzan. Och ibland brukar jag se Byggare Bob.
Vilken är din bästa sång? Bockarna Bruse. Ketchup som pruttar.
Vad tycker du om att leka? Med bilar på mitt rum.
Vad heter din bästa kompis? Victor.
Hur är din mamma? Bra. Hon är snäll men ibland blir hon arg på mig.
Hur är din pappa? Bra. Han blir också arg på mig ibland.
Vad är det bästa med sommaren? Bada i poolen.
Vad ska du göra imorgon? Vet inte. Köra med bilar.
Vad blir du glad av? När ingen är arg på mig.
Vad blir du ledsen av? När ni blir arga på mig.
Vad är du bra på? Läsa, skriva och säga Filip.
Vilket djur tycker du om? Spindlar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0