Och en gång till...

Victor 4 år

Victor svarar (juli 2005):

Vad heter du? Victor
Hur många år är du? Fyra.
Vilken är din bästa mat? Korv, köttbullar, makaroner.
Vilken är din bästa film? Jag gillar alla filmer. Mest Byggare Bob kanske... eller Superhjältarna.
Vilken är din bästa sång? Imse vimse spindel.
Vad tycker du om att leka? Med mina saker där uppe. En buss och en traktor.
Vad heter din bästa kompis? Filip.
Hur är din mamma? Bra.
Hur är din pappa? Bra.
Vad är det bästa med sommaren? Bada i poolen.
Vad ska du göra imorgon? Leka eller åka till stranden.
Vad blir du glad av? Om ni inte är arga..
Vad blir du ledsen av? När någon slår på mig. Då måste jag säga till fröknarna på mitt dagis.
Vad är du bra på? Laga mat, springa jättefort och skotta snö.
Vilket djur tycker du om? Giraffer, lejon och hajar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0