Söndagsbilder

Dåligt med uppdateringar denna helgen visst, men vi har haft en skön helg som tyvärr snart är slut!
Igår var vi på Center Syd och shoppade lite allt möjligt, jag hittade lite kläder bl.a. två par jeans på KappAhl som jag blev jättenöjd med. Victor och Filip fick nya benskydd och målvaktshandskar till fotbollen och det räckte för att de skulle bli lyckliga, nu längtar de till imorgon när det är fotbollsträning.
Idag har pojkarna varit hos en kompis ett par timmar och jag städade lite. Är trött på att fundera ut vad vi ska äta varje dag, så efter en snabb genomgång av frysen skrev vi matlista för två veckor framåt, jätteskönt!
När jag hämtat hem pojkarna igen så tog vi en skön promenad i skogen på Söderåsen igen, här kommer en massa bilder från den:



   

   

 

   

     

 



 


Kommentarer
Postat av: Eva-camilla

Åh vilken härlig snöfri miljö! Hoppas vi slipper snö nu!! Så vi snart kan ta premiärtur med vagnarna?

Smart att göra middagslista ;) håller med om att det inte finns något jobbigare än att tänka ut middag varenda dag!

Kramar

2009-03-15 @ 22:19:02
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0