Julen är slut för denna gången

Ja nu är juhelgen slut, i alla fall för mig. Idag började jag jobba igen, medan Glenn & pojkarna forttfarande är lediga. Vi turas om att vara hemma så pojkarna får ett långt jullov med sällskap hemma alla dagarna, så jag har ytterligare några dagars ledighet att se fram emot nästa vecka :-) Funkar bra så eftersom det är många helgdagar också då vi kan vara tillsammans hela familjen.

Efter Juldagens hemmadag med vila och julklappsprovning tillbringades lördagen (Annandag Jul) och söndagen båda i trevligt sällskap. På lördagen hade vi besök av Eva & Ilkka, Hannah & Björn. Vi åt paj och spelade sedan spel resten av kvällen som Björn hela tiden lyckades vinna !



På söndagen var vi bjudna till mamma och pappa på ytterligare en liten "minijulafton". Vi åt god mat och bytte sen juklappar med Camilla & Hans som varit bortresta och tillbringat julen på annat håll. Jag fick en jättefin sjal/halsduk som Camilla själv stickat (får ta och fota den sen så ni får se). Pojkarna fick ett spel "junioralias" som vi sen provade och de var båda jätteduktiga på att förklara ord som vi andra gissade.
'
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0