Semesterpengar

Lång dag på jobbet idag, kom precis hem efter en arbetsdag och sedan ett planeringsmöte ikväll. Och imorgon börjar jag kl 6,00 igen, skönt att det är fredag i alla fall!

Här kan man nu räkna ut skatten för 2008 och se hur mycket man får tillbaka eller får betala. Var inne och fyllde i våra uppgifter nu och det blir lite pengar tillbaka i år med, skönt! Det får bli semesterkassa som vanligt tror jag. Vi brukar få en del tillbaka men var inte säker på hur det skulle bli i år då Glenn studerar nu.  Så egentligen vet vi ju inte riktigt hur det blir med semestern heller eftersom Glenn kommer att försöka få något sommarjobb. Men hoppas det blir några veckor med husvagnen i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Eva

Åh...det får vi verkligen hoppas. Längtar när man ser bilden. Sitta där inne med tända ljus och dricka något gott, äta något gott och FÖRLORA i Skip-bo...hehe

Och tänk på att det är sista gången jag heter Johansson i husvagnen!

Kramar er.

2009-02-05 @ 22:00:46
URL: http://evamum.blogg.se/
Postat av: Eva

Eftersom min kommentar inte syns provar jag igen,

Shit vad man längtar när man ser bilden! Får ju verkligen hoppas att vi kan åka ut en sväng. Tänk sitta där inne med tända ljus, något gott att dricka och äta och FÖRLORA i Skip-bo..hehe

Och tänk på att det är sista gången jag heter Johansson i husvagnen!

Kramar

2009-02-05 @ 22:37:50
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0