Filip



Tidspanik!!! Ja det blev det just här hemma. Pojkarna är bjudna på kalas idag till en kompis, och jag var helt säker på att det börjar kl 13. Men nu precis tog jag fram inbjudan för att kolla tider för säkerhets skull....och då börjar det kl 11! Det var ganska precis vad klockan var just då, så det var bara att göra en rekordsnabb inslagning av två paket och så snabbt ut i bilen, Glenn körde dem så jag tror de hann nog dit bara fem-tio min försent...puh... Filip hann inte med att få på sina kalas-kläder ens...men hann tog rena kläder imorse så det duger nog bra ändå. Nu ska vi bara komma ihåg och hämta dem på rätt tid också...hihi. Nästa gång ska jag skriva tiden i almanackan!

Kommentarer
Postat av: Eva-camilla

Tack! Det gick jättebra! men skönt att vara hemma igen. När vi satt där i bilen kom vi fram till att det var ju lika långt som när vi körde Petra hem från campingen för hon skulle på Hbg festivalen!! haha snacka om att vi var galningar som gjorde det!

Kramar

2009-03-23 @ 23:54:45
URL: http://evamum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0